🎮 Server

📈 Counter

Guest
Deutsch English
Board
Board
Public: Headforum Board: Kicks & Bans / Appeal Thread: Admin abuse [eG]Sandy
Admin abuse [eG]Sandy Site: « 1 »
#1 at 01.05.2020 on 22:22h Quote this entry
|sAv|C!t0
User
posts: 5
Hello English is my main laguage but I will try and translate

I got muted today for trying to help the server with team balance, is this how you would normally treat people coming to your server?

The teams were off I tried to say something in PM so not to cause a problem by saying so in main chat and got muted by [eG]Sandy

Here are some Screenshots

Hallo Englisch ist meine Hauptsprache, aber ich werde versuchen zu übersetzen Ich wurde heute stummgeschaltet, weil ich versucht habe, dem Server bei der Teambalance zu helfen. Würden Sie normalerweise Leute behandeln, die zu Ihrem Server kommen? Die Teams waren abwesend. Ich habe versucht, etwas in PM zu sagen, um kein Problem zu verursachen, indem ich es im Hauptchat sagte, und wurde von [eG] Sandy stummgeschaltet Hier sind einige Screenshots


 
IP saved
#2 at 01.05.2020 on 22:31h Quote this entry
aimeX
Clan Leader (Head Admin)
posts: 602
Hi de |sAv|C!t0,

welcome at our forum. 

You was warned by Sandy for PM Spam. 

Mute until map ends comes from me. 

So next time please dont use "/m [eG]" to send messages to multiple users on the server. Your help in all honors, but its spamming in my eyes. If you want to Report Cheater or something important its would be okay. 

Greets
aimeX


 
IP saved
#3 at 01.05.2020 on 22:36h Quote this entry
|sAv|C!t0
User
posts: 5
|sAv|C!t0 schrieb:
Hello English is my main laguage but I will try and translate

I got muted today for trying to help the server with team balance, is this how you would normally treat people coming to your server?

The teams were off I tried to say something in PM so not to cause a problem by saying so in main chat and got muted by [eG]Sandy

Here are some Screenshots

Hmm seems like I can't upload screen shots to here, if you guys have a discord I will glady give the screenshots to one of your admins
Hmm, anscheinend kann ich hier keine Screenshots hochladen. Wenn ihr eine Zwietracht habt, werde ich die Screenshots gerne einem eurer Admins geben

Hallo Englisch ist meine Hauptsprache, aber ich werde versuchen zu übersetzen Ich wurde heute stummgeschaltet, weil ich versucht habe, dem Server bei der Teambalance zu helfen. Würden Sie normalerweise Leute behandeln, die zu Ihrem Server kommen? Die Teams waren abwesend. Ich habe versucht, etwas in PM zu sagen, um kein Problem zu verursachen, indem ich es im Hauptchat sagte, und wurde von [eG] Sandy stummgeschaltet Hier sind einige Screenshots


 
IP saved
#4 at 02.05.2020 on 09:58h Quote this entry
@Sander.
Ex Member
posts: 90
Like aimex is saying mute wasn't me so nice topic about me abuse. I just gave you a warming for spam admin
 
IP saved
Site: « 1 »

Our Gallerys

🔑 Userarea


📅 Calendar 📌 Events

no events available

👥 Teams

💬 Discord Server